Exformatics
Följ oss på:

Service Management och helpdesk med SharePoint

Service Management och helpdesk för Microsoft SharePointOorganiserade e-mail och telefonsamtal till supportfunktionen är en inte längre något problem för Exformatics kunder. De utnyttjar Exformatics-lösningen som Service Management och Helpdesk, vilket ger fördelen att all relevant kundinformation samlas på en och samma överskådlig sida i systemet.

Med ett fåtal klick upprättas ett supportärende – komplett med beskrivning, kategorisering och all kunddata, som kontrakt, serviceavtal, m.m. - vilket blir automatiskt upprättat och länkat. Detta ger supportmedarbetarna en komplett överblick och man kan snabbare ge ett kvalificerat och bra svar till kunden.

Med kunddata, dokument och kontaktpersoner samlat ger det medarbetarna möjlighet att sätta fokus på att lösa ärendet och höja servicenivån istället för att leta och administrera och ev. få felaktig information.

Anpassningsbart för att stödja IT-ramverk så som tex ITIL och Service Management processer.  

Fördelar med Exformatics som Service Management och HelpDesk:

Få 360-graders overblik med Exformatics ESDH

Anpassade sidor som ger överblick över kunder och supportärenden

Få full kontroll över kontakter och kunder

Full kontroll över kontaktpersoner, kunder och medlemmar

 Exformatics ESDH er dokumentstyring med intelligente skabeloner og fraser

Tidregistrering för optimal kontohantering

Få kontroll på interna godkännandeprocesser

Kontroll på interna godkännandeprocesser

Fullt överblick över ärenden och deadlines

Löpande överblick över status på supportärende och deadlines

Få 360-graders overblik med Exformatics ESDH

Möjlighet att koppla FAQ och KB

Läs mer om Exformatics ECM i vår produktbroschyr - klicka här för en PDF!


Tillbaka till produkter

Mer om helpdesk med SharePoint?

Läs mer om Exformatics som Helpdesk-lösning i kundcaset från IT-konsulten AddPro.

Klicka på framsidan härunder.

Hämta kundcase om helpdesk til SharePoint

Önskar du mer information?